شارژ ايرانسل

فال حافظ

 
..
 
   
   
  منوي اصلي
لينکهاي سريع

  موضوعات
نرم افزار کاربردی
آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس
نرم افزار رایت
دیکشنری
نرم افزار آفیس
نرم افزار طراحی وب سایت
نرم افزار پشتیبان گیری
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار سایت
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار برنامه نویسی
نرم افزار مدیریت دسکتاپ
نرم افزار مهندسی
نرم افزار اینترنت
نرم افزار مرورگر وب
نرم افزار مسنجر
نرم افزار مدیریت ایمیل
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار اف تی پی
ابزار اینترنت
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار مبدل
نرم افزار پخش کننده
ویرایشگر صوت و تصویر
ابزار فلش
موبایل
نرم افزار موبایل
بازی موبایل
قیمت لب تاب
ترفند ها

 

آرشيو ماهانه
<-ArchiveTitle->

        لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت طراحی وب
اگه نیای تو از دستت رفته
دانلود یک
به سایت دانلود بازی خوش آمدید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس fbi.760.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


لوگوي دوستان



 

تبليغات


تبليغات در سايت


  قطع و وصل ارتباط اینترنتی تلفن همراه خود با یک کلیک

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

 

با استفاده از نرم افزار رایگان و محبوب Data ON-OFF می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک ارتباط اینترنتی گوشی تلفن خود را قطع یا وصل کنید.این نرم افزار در اندروید 2/3/3 به بالا قابل اجرا است.

 

محیط و روش استفاده از آن به شرح تصاویر زیر است :

 

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه 

                      

 

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراهقطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

 

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  باز کردن لینک ها بدون استفاده از ماوس

باز کردن لینک ها بدون استفاده از ماوس

باز کردن لینک ها

آموزش باز کردن لینک ها بوسیله کیبرد در مرورگر های گوگل کروم و فایرفاکس یکی از ویژگی های بارز گوگل کروم افزونه های بیشمار آن است.به خصوص اینکه اخیرا به افرادی که از آی پی های ایران استفاده می کنند این اجازه داده شده تا از این افزونه ها بهره ببرند. امروز قصد داریم تا یکی از این افزونه ها را به شما معرفی کنیم.شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا لینک های هر صفحه را بدون استفاده از موس و با تایپ کردن باز کنید.

باز کردن لینک ها

 

افزونه ی Dead Mouse یکی از افزونه های بسیار جالبی است که به کمک آن می توانید با تایپ کردن و بدون استفاده از موس وارد هر لینکی در هر صفحه ای شوید.برای اینکار کافی است تا ابتدا افزونه را از طریق صفحه ی آن در Google Chrome Web Store نصب کنید و با تایپ کردن چند حرف ابتدایی آن لینک آن را پیدا کنید ( بعد از تایپ کردن لینک مورد نظر حرکت می کند. ) و سپس با استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift Enter, وارد وارد آن لینک شوید.

 

اگر در صفحه ای دو لینک وجود داشت شما می توانید با استفاده از کلید Tab Shift Tab, بین لینک های صفحه جابجا شوید و اگر خواستید تا از این حالت خارج شوید می توانید از کلید Escape استفاده کنید.

 

شایان ذکر است که افزونه ی مورد نظر تنظیمات خاصی ندارد و ممکن است در برخی از صفحات وب مانند توییتر و جی میل به خوبی کار نکند.

 

اگر از مرورگر فایرفاکس نیز استفاده می کنید اصلا نیازی به افزونه ندارید و کافی تا با استفاده از کلید "/" ( Slash ) و با تایپ کردن لینک را پیدا کنید و با زدن دکمه Enter وارد آن لینک شوید.

 

البته روش های زیادی برای استفاده از کیبورد به جای موس وجود دارد اما در کل ایده ی جالبی است.

 منبع : delgarm.com



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت
 

توجه: دقت داشته باشید ، فقط عزیزانی كه از اپراتور اول تلفن همراه استفاده می كنند قادر به ثبت نام در این سایت هستند .
- ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان ! :

اگر تا به حال از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیام كوتاه كرده باشید ، حتما دیده اید كه اس ام اس های ارسالی شما از طرف شماره ای شبیه ۳۰۰۰۷۹۸۵ و یا گزینه های مشابه ارسال میشه كه شماره شركتی است كه از خدمات پیام كوتاه استفاده می كنید .
و همیشه SMSهای شما از طرف آن شركت ارسال می شود .


اما سایتی كه قصد معرفی آن را داریم به شیوه ای باور نكردنی ، اس ام اس را از طرف گوشی شما ارسال می كند .....دقیقا مثل اینكه شما با گوشی خودتان اقدام به ارسال SMS كرده اید .... طرف مقابل شماره ارسال كننده را شماره موبایل شما خواهد دید .... نه ۳۰۰۰۰ و غیره ....
مزیت دیگر این سایت اینه چون اس ام اس رو از طرف گوشی شما ارسال می كنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستان خواهد رسید در صورتی كه در دیگر سیستمها به دلیل استفاده از شماره های شركتهای ارسال اس ام اس ، پیام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمی رسه !


- اس ام اس هایی بدون تبلیغات :

مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است .... که مطمئنا میتونه جالب باشه . شما خودتون سایتی رو سراغ دارید كه بدون هیچ تبلیغی بتونید اس ام اس رایگان باهاش بزنید ؟ مطمئنا نه !
اما این سایت پیام های شما را بدون تبلیغات ارسال می كند !


- ارسال اس ام اس به سراسر جهان :
مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به تمامی كشورهای جهان است ... (دقیقا برعکس اکثر سایتهای ایرانی که تنها امکان ارسال پیام کوتاه رو فقط برای ایران دارند) .

- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report :

یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .


به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دلیل بروز مشكلاتی ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد موزرد نظر خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است .

- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن :

با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحی ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .

- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :
حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید .


همچنین قادرید تا در هر لحظه لیست كسانی كه دعوت نامه شما را دریافت كرده و در سایت ثبت نام كرده اند را به همراه اعتبار جایزه خود بابت معرفی دوستتان به این سرویس مشاهده كنید .


- امكان ارسال پیام كوتاه در زمان و تاریخ مشخص :
یكی دیگر از مزیتهای جالب این سایت اینه كه شما می تونید یك پیام را هم اكنون ارسال كنید ولی در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستتان برسد !


مثلا فرض كنید می خواهید به مناسبت جشن تولد دوستتان ، یك پیام كوتاه برای وی ارسال كنید تا در هنگام جشن تولد ، مشاهده كند .....مطمئنا وقتی در كنار دوستتان نشسته اید و موبایلی نیر در دستتان نیست و دوستتان SMS شما را دریافت می كند ، تعجب خواهد كرد ....


همچنین می توانید پیامی را برای نیمه های شب برای دوستتان ارسال كنید تا وی را از خواب بیدار كنید ! در حالی كه همان موقع شما در خواب هستید !
و هزاران فكر خفن دیگه كه خودتون بهتر می دونید ...

- امكان ارسال پیام گروهی :

یكی دیگر از قابلیتهای جالب این سایت امكان ارسال یك پیام برای تعداد زیادی از دوستانتان است ، مطمئنا این بخش هنگام ارسال پیامهای تبریك (مثل سال نو) و یا ارسال پیام های كوتاه تبلیغاتی به دردتون می خوره .


- مدیریت پیامهای ارسال شده :

در بخش دیگری كه در سایت فوق قرار دارد ، قادرید تا آرشیو كامل پیام های ارسال شده را مشاهده كنید .
همچنین وضعیت Delivered Report پیام های كوتاه كه قبلا در مورد آن توضیح دادیم نیز در همین بخش قابل مشاهده است .
جهت ثبت نام در این سایت كافی است ابتدا به آدرس اینترنتی زیر بروید:


http://www.sms.bi/en/index.go

حال با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد كه جهت مشاهده سایت به زبان انگلیسی می بایست بر روی دكمه ای كه به منظور تغییر زبان سایت به انگلیسی قرار داده شده است كلیك كنید :


ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

سپس زبان سایت ، انگلیسی شده و جهت ثبت نام لازم است بر روی لینك ثبت نام كه با عنوان Sign Up مشخص شده است ، كلیك كنید .


ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

حال در صفحه موجود لازم است فرم ثبت نام را پر كنید كه به شرح هر كدام می پردازیم.

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

1- در قسمت اول نام و نام خانوادگی خود را تایپ كنید ، دقت كنید این نام می تواند جعلی یا نام مستعار خودتان باشد اما حتما باید شامل دو قسمت باشد :


مثلا : Mohamad Mobilestoon یا Mobilestoon Com و كلماتی مثل mobilestoon و یا Mohamad به تنهایی قابل قبول نیستند .


۲- در قسمت شماره ۲ می بایست یك ایمیل معتبر از خودتان را وارد كنید ، دقت داشته باشید ، این سایت یك كد فعال سازی به ایمیلی كه درج كردید خواهد فرستاد كه برای ادامه ثبت نام به آن نیاز خواهید داشت ، پس حتما یك ایمیل معتبر وارد كنید .


۳- در قسمت شماره ۳ می بایست یك كلمه عبور برای خود انتخاب كنید و در كادر بعدی نیز همان را تكرار كنید .


۴- در قسمت شماره ۴ كشور ایران را انتخاب كنید .


۵- در قسمت شماره ۵ می بایت شماره موبایل خود را بدون ۰ اول آن درج كنید ، به طور مثال اگر شماره موبایل شما ۰۹۱۲۱ باشد می بایست در كادر فوق ۹۱۲۱ را تایپ كنید . دقت داشته باشید این سایت تنها برای مشتركین اپراتور اول قابل پشتیبانی است ، لذا چنانچه از سیم كارت های اپراتورهای دیگر از قبیل ایرانسل یا تالیا استفاده می كنید ، قادر به ثبت نام و استفاده از امكانات این سایت نمی باشید .


۶- در بخش شماره ۶ می بایست سن خود و جنسیت خود را انتخاب كنید .با كادر Possible comments كاری نداشته باشید .


۷- در بخش شماره ۷ می توانید ابتدا تعیین كنید كه اگر تنها ۱۰ اعتبار داشتید یك ایمیل برای شما اتوماتیك ارسال شود كه ضروری به نظر نمی رسد و بهتر است این گزینه را انتخاب نكنید
اما قسمت I unconditionally accept The terms of use by submitting this form را جهت پذیرفتن شرایط سایت حتما می بایست انتخاب كنید (به اصطلاح تیك بزنید) .


سپس بر روی دكمه Submit كلیك كنید .


حال با پیغامی مواجه خواهید شد كه به شما اطلاع می دهد ، ثبت نام شما انجام شد و جهت اتمام مراحل ثبت نام لازم است تا بر روی لینكی كه به ایمیل شما فرستاده شده است كلیك كنید .

 

وارد اكانت ایمیل خود شوید و ایمیل مبوطه را بازگشایی كرده و بر روی لینك ارسالی كلیك كنید (در صورتی كه با مراجعه به ایمیل خود آن را در Inbox نیافتید ، شاخه Bulk یا Spam ایمیل خود را نیز چك كنید) .
سپس اكانت شما فعال می شود .


پس از ورود به حساب كاربری خود ، می بایست شماره موبایل خود را در كادری ، بار دیگر وارد كرده و تایید كنید تا یك كد فعال سازی به موبایل شما ارسال گردد . سپس كد مورد نظر را در كادر مورد نظر تایپ كنید.
بعد از وارد شدن به سایت با Username و Password خود در منو بالا قسمت Send روی SMS کلیک کنید .
برای وارد کردن شماره فردی که می خواهید بعد از شماره 98 وارد کنید , Send رو بزنید.

 

منبع: delgarm.com

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

فایرفاکس یکی از محبوبترین مرورگرهای کدباز جهان است که به واسطه مصرف کم منابع سیستمی و قابلیت‌های فراوان شخصی سازی آن، مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنت قرار گرفته اس. اگر شما یک کاربر حرفه‌ای فایرفاکس هستید (و یا تمایل دارید که به آن تبدیل شوید)، می بایست با تفاوت‌ها و ویژگی‌های صفحات About آشنایی کافی داشته باشید. فایرفاکس این صفحات را به منظور افزایش بهره وری به کاربران خود ارائه داده است. اگر مایلید تا شما را با این صفحات داخلی کاربردی آشنا نماییم با زومیت همراه باشید.

برای دسترسی به صفحه‌های معرفی شده در ادامه، تنها کافی‌است عبارت موجود در تیتر هر قسمت را در جعبه آدرس مرورگر فایرفاکس وارد نموده و کلید Enter را بفشارید.


About:About

اولین صفحه، About است که لیستی از صفحات داخلی فایرفاکس را در اختیار شما می گذارد. البته همه این صفحه ها برای کاربران عادی مفید و یا قابل درک نیستند. با این حال شما می‌توانید آزادانه به تمامی این صفحات سرک بکشید و با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

تنظیمات مرورگر فایرفاکس


About:Home

شما با وارد کردن about:home در نوار آدرس فایرفاکس به صفحه خانگی خود هدایت خواهید شد. این ساده‌ترین راه بازگشت به صفحه خانگی شماست.


About:Config

این صفحه مهمترین قسمت فایرفاکس است که مجموعه‌ای از تنظیمات ریز و درشت برای شخصی سازی این مرورگر را در بر گرفته است. کار با این صفحه و تغییر تنظیمات آن نیازمند دقت فراوانی است و اعمال تنظیمات اشتباه می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. اگر یک کاربر تازه کار هستید، پیشنهاد می‌شود از کنجکاوی در این صفحه بپرهیزید.


About:Preferences

دسترسی به منوی تنظیمات فایرفاکس بسیار راحت است. در ویندوز شما می‌توانید از منوی بالای صفحه، گزینه Tools و سپس گزینه Preferences را انتخاب کنید. ولی این کار صفحه مربوط به تنظیمات را در یک پنجره کوچک و جدید باز می‌کند که مانع ادامه وبگردی شما خواهد شد (مادامیکه باز باشد). اگر مایلید این تنظیمات را در یک تب جدید و بزرگ ببینید about:preferences را در یک تب جدید تایپ و باز نمایید.


About:Permissions

آیا مایلید سطح دسترسی های مرورگر خود را تغییر دهید؟ مثلاً اینکه رمز عبور ها شما را ذخیره کند و یا اینکه به فایل‌های کوکی اجازه ذخیره ندهد و یا صفحه های ناخواسته را باز نکند و ... . همه این تنظیمات در about:permissions به آسانی تحت کنترل شما در خواهند آمد.


About:PrivateBrowsing

حتماً با این قابلیت که در اکثر مرورگرهای حرفه‌ای ایجاد شده آشنایی دارید. مرور امن، به شما این امکان را خواهد داد تا بدون برجا گذاشتن هیچگونه ردپایی از خود، به مرور صفحات وب بپردازید. برای دسترسی به این امکان راه‌های بسیاری وجود دارد. هم از منوی بالا قابل دسترسی است و هم با کلید میانبر. اما یک راه نیز تایپ about:privatebrowsing در نوار آدرس است.


About:SessionRestore

تا حالا برای شما پیش آمده که مرورگرتان کرش کند و همه صفحاتی که در حال مرور آن بودید یک‌جا بسته شوند؟ از همه مهم‌تر تاکنون برایتان پیش آمده که پس از اجرای مجدد مرورگر، پیغام بازیابی صفحات قبلی به نمایش در نیاید؟ خوب شما می‌توانید با استفاده از دستور about:sessionrestore شانس خود را برای بازگرداندن صفحات بسته شده بیازمایید.


About:AddOns

اگر افزونه‌های بسیاری دارید و مایلید آن‌ها را در یک تب جداگانه مدیریت کنید از about:addons استفاده کنید.


About:Plugins

پلاگین ها بسیار شبیه افزونه ها هستند. مهمترین تفاوت‌شان در این است که پلاگین ها بستر لازم برای اجرای صحیح امکاناتی خاص را فراهم می‌کنند. مثلاً Flash Player. لیست پلاگین های نصب شده در فایرفاکس را به کمک دستور about:plugins مشاهده کنید.

 

نکته: تمامی دستوراتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را می بایست در نوار آدرس فایرفاکس (درست شبیه وارد کردن آدرس یک سایت) تایپ کرده و سپس Enter را فشار دهید.

 منبع : delgarm.com



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

جابه جا کردن نوار وظیفه در ویندوز 7

 

جابه جا کردن نوار وظیفه

 

نوار وظیفه در ویندوز 7 قابلیت جابه جایی به چپ ،راست ،بالا و پایین را دارد. شما مي توانيد با جابه جا كردن اين نوار به سمت چپ يا راست يا حتي بالا، دسكتاپ رايانه را متحول كرده و با همين تغيير كوچك، تفاوت بسيار چشمگيري را بين رايانه خود و ديگران به وجود آوريد.


 براي  اين كار بايد اول در بخش خالي روي نوار وظيفه ويندوز كليك راست كرده و علامت چك مارك كنار عبارت  Lock the taskbar غیرفعال کنید ،حال  مي توانيد اين نوار را با كشيدن و رها كردن، به جهت دلخواه خود حركت دهيد.


بعد از جابه جايي نوار وظيفه ميتوانيد با فعال كردن  Lock the taskbar مكان آن را در صفحه قفل كنيد تا به صورت ناخواسته مكان آن جابه جا نشود.

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
katebi@gilmail.ir


لوگوي ما



  پيوند هاي روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

.:: تمام پيوند هاي روزانه ::.


  آمار بازديد

نويسندگان :
» محمدعلی کاتبی

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 58031
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vss
Design By : wWw.Theme-Designer.Com